torsdag 19. mai 2011

17 mai stemning

Jeg er veldig glad i å pynte til 17 mai, rødt, hvitt og blått over alt. Jeg er også mer enn middels glad i flagget vårt og ønsker meg egentlig en egen flaggstang, men mannen sier nei. Så da slår jeg meg løs den ene dagen i året hvor det er lov.



 Det ble et enkelt pyntet bord. En eller annen plass ligger dukene mine, men jeg vet ikke helt i hvilken eske så jeg gikk til innkjøp av et enkelt flaggbånd på Europris. 17. maiduk til den nette pris av 30 kroner :-)





Det vokser ikke mange blomster i hagen min enda, men endel ugress er å finne. Heldigvis er ugress ikke ugress når man plukker det og setter det på et festbord. Vasene er Klumpens brukte middagsglass.



Jeg fant en akeleie så den fikk også komme inn for å vise seg frem

Det blir ikke 17. mai uten en skikkelig bløtkake.

Sinkspannet som jeg bruker når jeg luker fikk også pyntet seg, for om vi ikke har mange blomster enda så har vi masse trær.


Håper alle hadde en flott dag.

Mettepipp

2 kommentarer:

  1. Hei høpp!!

    Gøy du vil delta på min gi vekk,masse lykke til:)

    Jeg kom inn på den andre bloggen din..Leste masse der,og kjente meg godt igjen ja.Begge mine barn er Ivf,så jeg har gått på de samme medisinene som deg ser jeg.Håper alt er bra med dere:)Vi har det veldig bra med våre mirakler:)

    Nyt ny uke:)

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  2. Såååå otroligt fint pyntat! Och vilken fantastisk tårta!

    SvarSlett